سفارش تبلیغ
صبا ویژن

windowshost

هاست رایگان

    نظر

 

هاست رایگان برای وب سایت های شما

به عنوان یک شرکت میزبان وب (هاستینگ)، ما مزیتهای این حرفه را برای شما ارمغان میدهین که هاست رایگان میباشد تا در واقع این اطمینان برای شما به عنوان کاربر وب حاصل شود و وب سایت های شما مدیریتی و به همراه کنترل دارای کارایی بالاترو کم نظیر باشد.در حقیقت وابسته به نیازمندی و همچنین ظرفیتهای وب سایت های شما میباشد،که شما می توانید منابعی را اضافه کنید و همچنین آنراحذف کرده و تمام این فرایندها را در کوتاهترین زمان ممکن انجام دهید. نمایندگان کاربران ماو پشتیبانی ما، این موضوع مطرخ شده را بلافاصله به تمامی درخواستهای کاربران پاسخ میدهند، به طور کاملا دقیقی به شما این را اطلاع میدهد. پس از دریافت کردن سفارشها ی مورد نظر از مشتریان از شرکت هاستینگ وب که خدمات سرور مجازی و یا هاست ویندوزی  را ظرفکوتاه ترین زمان ممکن  دریافت خواهند کرد و این با زمانی اندک ساخت تمام سرورهای نصب و راه اندازی  میشود و در نهایت برای کاربران وب ارائه میشود.

هاست رایگان

 

سیستم عامل ویندوزی یا لینوکسی برای هاست

استاندارد هایی که شرکت های هاستینگ با بخش زیرساختی شرکت بایستی به گونه ای باشد که کاربر با خیالی راحت بتواند به شرکت اطمینان کند تا به هنگام مشکل در هاستینگ با پشتیبانی به موقع هاست ویندوزی کاربر از خرید هاست خود پشیمان نشود. با پردازنده هایی کاملا پیشرفته تر و بروز مجهز شده، به کاربران وب سایت تضمین کند که بالاترین سرعت را در پردازنده بدست آورد.نه تنها بر سرعت وهمچنین ذخیره سازی، یک سخت افزار که به شما احساس پشتیبانی شرکت را ارائه داده.بلکه زیرساخت ذخیره سازی نیز بر روی دیسک های SSD با سیستم پشتیبان گیری کاملا فعال ویا حتی غیرفعال ارائه شود. برای جلوگیری کردن از امنیت در خدمات شرکتی های هاستینگ، دیسکهای SATA را برای سرورهاترجیح نباید داد. در سرورهای شرکت که حتی می توانند برنامه هایی نظیر سی و دو بیت را اجرا کند،ورژن شصت وچهار بیتی با کارایی بالاتر از سیستم عامل Windows وهمچنین Linux استفاده می شوند.

هاست ویندوز

 

 

عوامل تعیین کننده ی خرید هاست ویندوزی برای وبسایت

دقیقا مثل سرورها و همینطورنرم افزارهایی نظیر ذخیره سازی،و همچنین گاهاممکن است برای اتصال شبکه تحت Speed ??Hosting برای کاربران خود ارائه بالاترین سخت افزار ها کارآیی داشته باشد که به هنگام خرید هاست از شرکتها بایستی در نظر گرفت. در حقیقت  به کمک سرعت اتصال چند صد مگابیتی با سرعتی بالا ، بهترین تجربه اینترنتی راارائه دهد. این امکاناتدر حقیقت دسترسیرا نیزبا سریعترین سرعت اینترنت ارائه می دهند.شرکتهای هاستینگ همیشه سرورهایی در اینترنت با حفاظت بزرگترین سهم خود را در خطوط هاستینگ سریع باشدو زیرساخت های فن آوری مدرنی داشته باشد.این موضوع به ویژه در مناطقی که مرکز اتصالات اینترنت فیبری میباشند، بیشترین عملکرد را برای دسترسی به اینترنت به کاربران میدهد. شرکتها همچنین امنیت مناطقی را که سرورها ی خود برای هاست کردن هاست ویندوزی و همچنین هاست لینوکسی استفاده میشود را بایستی با دقتی بی نظیر محافظت شده، تضمین کنند.

هاست ویندوزی

 

هاست ویندوزی و مزیتهای آن

در حقیقت وبسایت های اینترنتی شما قابل دسترسی توسط کاربران دارند که در هر بازه ی زمانی شما می توانید استفاده کنید که شما از خدمات هاست که ما به منظور ایجاد تغییرات بسیار سریعتر در وب سایت خود مالک وب سایت و یا صاحب امتیاز سایت ارائه میکنیم. همینطور با توجه به ظرفیت هایی که ویژگی های مورد نیاز شما را، به صورت پیشنهاداتی به پیشنهاد کرده که شما می توانید از این حمایت زیرساختهایی در بهترین حالتهای ممکن را برای ارزیابی کردن وبسایت خود استفاده کنید.شما می توانید آنها را در هر زمانی برای درخواست پیدا شده و همین طور برای اضافه کردن منابع سرور از این طریق تنها می شود گسترش خدمات را به کاربران ارائه کرد و همینطور شما می توانید مطمئن شوید که آن توسط شرکت هاستینگ در کوته ترین زمان ممکن مقدور می شود.برای نخستین بار برای کاربران خود که خواستار برای حمایت از سرور برای هاست ویندور میباشند پس از انتخاب بسته های مناسب آماده برای استفاده در کوتاه ترین زمان حتی اگر راه اندازی سرور باری هاست ویندوزی متوجه فرایند تحویل شده و با تکمیل فرایند پیکربندی ارائه ی سرویس کند

 

هاست

خدمات هاست ویندوزی و یا هاست لینوکسی

یکی از مهمترین نکاتی که  در انتخاب نوع هاست ویندوزی و یا هاست لینوکسی بایستی در نظر داشت  این است که کاربران می توانند وب سایت های خود را مدیریت کنند و همچنین کاربران را برای کار با بهترین تجربه برای وبسایت خود فعال کنند. برای انجام این کار، شرکت های هاستینگ که از پشتیبانی می کنند بایستی یک سخت افزاری بسیار قدرتمند را مهیا کنند.اما این در حالی که میزبانی وب سرور پشتیبانی را ارائه می کند، ما این را به ارائه کردن  خدماتی سخت افزاری و همچنین دارای زیرساختهایی قدرتمند برای سیستم باشند تا بتوانند به بهترین حالت ممکن به خواسته ها پاسخ دهند. همه ی این نگرانی ها در مورد سرعت پردازنده  بر طرف شودو این سیستم ها، که برای تمام بازده ها آماده هستند و همین طور به دلایلی کاملا امنیتی، به هیچ وجه امکان آسیب رساندن به سرور ها را نخواهند داشت.