سفارش تبلیغ
صبا ویژن

windowshost

به هنگام خرید هاست اشتراکی host به چه نکاتی بایستی دقت کنیم؟

 

در زمان خرید host آنچه وجه تمایز یک میزبانی با میزبانی دیگر را مشخص میکند نیاز های فنی ما و خدمات فنی ارائه شده از سمت میزبانی است.

این تفاوت ها از زبان برنامه نویسی که قصد طراحی وب سایت خود را داریم , نوع دیتا بیس مورد نیاز میزان منابع مورد نیاز و پشتیبانی فنی است که میزبانی ارائه خواهد کرد.

 از انجایی که در هاست های اشتراکی دسترسی کاربر محدود است این میتواند خیلی ارزشمند باشد که پشتیبانی میزبانی نیاز های مشروع خاص ما از قبیل نصب اکستنشن های مورد نیاز و دیگر نیاز های شخصی دیگر که امکان ارائه آن در میزبانی های اشتراکی وجود دارد را بر اورده کرده و در کمترین زمان پاسخ گوی ما باشد.

خرید host


عوامل تاثیرگذار بر روی خرید هاست اشتراکی  host 

همان طور که در پاراگراف قبل مشخص شد نیاز های ما برای طراحی وب سایت حرف اول را در انتخاب هاست میزند پس از شناسایی این نیاز ها و مشخص شدن انکه چه می خواهیم شروع به تعیین هاست های مناسب می کنیم برای مثال در صورتی که تمایل به کد نویسی با Php را داریم هاست مناسب ما با بهرهوری ماکسیمم هاست های لینوکس اشتراکی خواهد بود باید توجه  داشت که هاست های ویندوزی نیز از php پشتیبانی میکنند.

قبل از خرید هاست بایستی توجه کنید که ممکن است تمام قابلیت هایی که در هاست لینوکسی در دسترس است در میزبانی های ویندوزی در دسترس نباشد پس به هنگام خرید هاست بایستی به این نکات دقت کنیم تا کدامیک از میزبانی ها مناسب ما می باشند.به شما پیشتهاد می کنیم خرید host و domain را از یک شرکت هاستینگ انجام دهید.

 زمانی که شما قصد برنامه نویسی با asp.net  را دارید و یا میخواهید از mssql استفده بفرمایید خرید هاست اشتراکی ویندوزبه شما توصیه خواهد شد.

اگر شما قصد خرید هاست اشتراکی ویندوزی را دارید و ارائه دهنده میزبانی شما هاست ابری را نیز ارائه میدهد با توجه به پایداری بالاتر این نوع میزبانی ها خرید هاست ویندوز ابری به شدت توصیه میشود.

 این میزبانی ها با توجه به اشتراک منابع حتی با از دست رفتن بخشی از منابع میتوانند ایران vps خدمات خود را ادامه دهند و این در پایداری وب سایت شما میتواند بسیار موثر باشد.برای کمک به انتخاب میزبانی مناسب در ادامه هاست اشتراکی ویندوز و لینوکس ابری را بررسی خواهیم کرد.

خرید هاست


خرید هاست اشتراکی ویندوز و یا لینوکس 

 

در ابتدا بایست گفت لینوکس محبوب ترین سیستم عامل برای سرورهای وب است. از آنجا که میزبانی مبتنی بر لینوکس محبوب تر است،بنابراین خرید هاست لینوکس محبوبیت بیشتری دارد.

همانطور که در نام میزبانی ها ی هاست اشتراکی ویندوز ابری و خرید میزبانی اشتراکی لینوکسی مشخص است سیستم عامل این هاست ها وجه تمایز این میزبانی هاست حال این تفاوت چه تاثیری بر خدمات ارائه شده به شما به عنوان کاربر خواهد داشت لینوکس و ویندوز دو نوع مختلف از سیستم عامل هستند.

https://www.godaddy.com/hosting/web-hosting

 بنابراین، مگر اینکه وبسایت هایی داشته باشید که نیاز به برنامه های خاص ویندوز داشته باشند که برای شما انتخاب مناسب تری باشد در غیر این صورت لینوکس انتخاب ترجیحی است.  در هاست های اشتراکی مبتنی بر لینوکس شما امکان استفاده با ماکزیمم بازده را از زبان برنامه نویسی php دارید که این مزیت باعث میشود این نوع میزبانی برای سیستم های مدیریت محتوا نظیر ورد پرس و جوملا بسیار مناسب تر خواهد بود.

خرید هاست لینوکس

به شکلی که اگر در زمان خرید یک میزبانی با نام هاست وردپرسی برخود کردید میتوانیداطمینان داشته باشید که این میزبانی مبتنی بر لینوکس است در میزبانی های لینوکسی برای دیتابیس mysql ارائه میشود.

در این میزبانی کنترل پنلی در اختیار شما قرار خواهد گرفت که بسته به نوع این کنترل پنل ها خدمات گسترده ای ارائه خواهد شد خرید سرور مجازی که نیاز های شما را پوشش خواهد داد نقطه ضعف این نوع میزبانی عدم پشتیبانی از دیتابیس mssql  است همچنین عدم پشتیبانی از زبان هایی نظیر asp.net  در حالی که در هاست های ویندوزی تمامی موارد اعلامی پشتیبانی میشود شامل هر دو دیتابیسmysql  وmssql  هر دو زبان Php و asp.net به طور کلی هست های اشتراکی ویندوزی پوشش بیشتری دارند.

برای مثال اگر شما میخواهید یک میزبانی برای داشتن دو وب سایت یکی بر اساس php و یکی بر اساس asp.net  را دارید نمیتوانید به خرید هاست اشتراکی لینوکسی فکر کنید.

تنها گزینه شما خرید هاست اشتراکی ویندوزی و یا خرید هاست اشتراکی ویندوز ابری خواهد بود مگر انکه دو هاست متفاوت یکی هاست اشتراکی لینوکسی و دیگری هاست اشتراکی ابری خرید بفرماییید

ویژگی هاست اشتراکی ویندوز ایران:

ویژگی های هاست اشتراکی ویندوزی ایران را میتوان به داشتن رابط کاربر بسیار آسان تر نسبت به لینوکسی پشتیبانی از چندین زبان مختلف و پشتیبانی از هر دوو دیتابیس mssql  و mysql اشاره کرد در موارد دیگر نیز به مدیریت راحت تر این نوع میزبانی ها با توجه به داشتن رابط کاربری گرافیکی اشاره کرد به طور کلی خرید هاست اشتراکی ویندوزی میتواند باعث شود که شما محدودیت کمتری در انتخاب های آتی داشته باشید ولی ممکن است محدودیت های در طراحی وب سایت با php را برای شما به همراه داشته باشد.

 در صورتی که انتخاب شما هاست ویندوزی بود خرید هاست ویندوز ایران پیشنهاد بسیار بهتری است.می تواند به شما در پایداری وب سایت کمک شایانی کند شما با خرید میزبانی ویندوز میتوانید uptime  سایت خود را بالا ببرید که این موضوع در رتبه سئو شما تاثیر گزار خواهد بود. 

http://windowshost.parsiblog.com/Posts/13/3+%e4%98%ca%e5+%98%e5+%d2%e3%c7%e4+%ce%d1%ed%cf+%e5%c7%d3%ca+%e6%ed%e4%cf%e6%d2+%c7%ed%d1%c7%e4+%c8%c7%ed%d3%ca%ed+%c8%e5+%c2%e4+%ca%e6%cc%e5+%98%d1%cf/

خرید هاست ویندوز