سفارش تبلیغ
صبا ویژن

windowshost

همه چیز درباره ی هاست ویندوز حرفه ای

    نظر

سایت شما با توجه به زبان مورد استفاده از طراحی میتواند در یکی از فضای هاست ویندوز حرفه ای و یا لینوکسی میزبانی گردد.زمانی که وبسایت خود را در بستر هاست معمولی میزبانی کنیم  بی شک به علت مصرف منابع بالا عملکرد وب سایت دچار مشکل می شود و از طرفی بایستی این موضوع را قلمداد کنیدکه قابلیت مدیریت سرور های مجازی و اختصاصی را نخواهید داشت، اینجا تنها راه حل شما استفاده از سرویس هاست حرفه ای ویندوز می باشد.

professional_windows_web_hosting

این سرویس توسط شرکتهای هاستینگ طوری طراحی شده است که بی شک بدون مشکل پاسخگوی نیازمندی وب سایت هایی که دارای آمار بازدید زیادی میباشند باشد، در هاست ویندوز حرفه ای از سخت افزارهای حرفه ای و بروز، هارد NVMe قوی و همچنین دو پردازنده قدرتمند روی سرور قارا گرفته و نباید از قابلیتآخرین ورژن کنترل پنل حرفه ای پلسک که روی این سرویس می باشد چشم پوشی کرد.

ویژگی های هاست ویندوز حرفه ای 

  1. پیشرفته ترین کنترل پنل
  2. بهره گیری از سخت افراز های بروز و پیشرفته
  3. پشتیبانی 24 ساعته 

هاست ویندوز حرفه ای یا معمولی

سایت شما با توجه به زبان مورد استفاده از طراحی میتواند در یکی از فضای هاست لینوکسی و یا ویندوزی میزبانی گردد.در کل میتوان به زبان های برنامه نویسی وب تحت ویندوز و تحت لینوکس تقسیم بندی کرد. خرید vps اگر شما تفاوت این دو را نمیدانید در ادامه بیشتر در این باره خدمت شما توضیح خواهیم داد.

بیشتر کاربران اینترپراز برای طراحی پرتال خود به سراغ زبان برنامه نویسی ASP.NET  میروند و برای اجرای پروژه خود نیاز به یک هاست ویندوز دارند.

تفاوت هاست ویندوز معمولی و هاست ویندوز حرفه‌ای در چیست؟

در سرویس های هاست ویندوز حرفه ای معمولا منابع بیشتری در اختیار وب سایت کاربر قرار میگرد و سایت کاربر در حالت در سرعت بارگذاری صفحه و تعداد بازدید همزمان سایت میتواند بهتر عمل کند.

اگر سایت و یا پرتال شرکت شما به گونه ای است که میخواهید از زبان ASP.NET و یا دیتابیس MS-SQL استفاده بفرمایید هاست مناسب شما یک هاست ویندوزی می باشد و در صورتی که بازدید لحظه ای سایت شما بالا میبشد گزینه مناسب شما هاست ویندوز حرفه ای است.

آیا هاست ویندوز معمولی و هاست ویندوز حرفه‌ای از نظر قیمت نیز با یکدیگر متفاوت هستند؟

بله مسلما سرویس های هاست حرفه ای ویندوز از نظر قیمت درصدی گران تر از سرویس های هاست ویندوز معمولی می باشند و همانطور که اشاره شد این به دلیل امکانات بهتری است که سایت مذکور در اختیار شما قرار میدهد.

میزبانی ویندوز

 

منظور از منابع بیشتر هاست حرفه ای چیست؟

در هر سرویس اشتراکی محدودیتی برای استفاده از منابع RAM و CPU وب سرور در نظر گرفته شده است و سایت شما میتواند درصدی از این منابع سرور را به خود اختصاص دهد و سرور مجازی ایران شما میتوانید با تهیه هاست حرفه ای ویندوز مقدار مصرف سایت خود را از منابع سرور بیشتر نمایید.

هاست ویندوز

چرا هاست ویندوز حرفه ای در تعداد بازدید بیشتر تاثیر دارد؟

هر بازدید کننده در سایت شما یک Session  ایجاد میکند و این Session  مقداری از منابع سرور را مصرف میکند و هرچه تعداد بازید کننده در لحظه بیشتر باشد مقدار مصرف منابع سایت شما در لحظه نیز بیشتر میشود و تاثیر مستقیمی در سرعت خدمت دهی و پرفورمنس سایت شما ایفا مینماید.

آیا میتوان در سرویس ویندوزی از MySQL و MS-SQL استفاده کرد؟

joomla

بله شما هم درسرویس های لینوکسی و هم در سرویس های ویندوزی میتوانید ازMySQL استفاده بفرمایید و این به شما امکان استفاده از CSM های معروفی همچون Wordpress  joomla  و غیره را به شما میدهد

 

اما امکان استفاده از دیتابیس MS-SQL فقط در سرویس های ویندوزی برای شما فعال است و شما برای استفاده ازCMS هایی مثل DNN  باید از این دیتابیس استفاده بفرمایید.

 

پشتیبانی این سرویس ها چگونه است؟

با توجه به اینکه اهمیت در دسترس قرار داشتن یک کسب و کار برای مدیران دارای اهمیت فراوان میباشد و با توسعه کسب و کار همانگونه که اشاره شد ممکن است بر روی سرویس‌های شاهد اختلال به دلیل بالا رفتن منابع سیستم باشیم در سرویس های هاست ویندوز حرفه ای میتوان در کمترین زمان نسبتافزایش منابع سرویس اقدام نمود تا کاربر با اطلاعات کافی درباره ارتقا سرویس خود بتواند تصمیم گیری نماید.

پشتیبانی سرویس ها به صورت 24/7 میباشد و کاربر در تمام ساعات شبانه روز میتواند از طریق راه های مختلف ارتباط با پشتیبانی نظیر چت ، تیکت ، گفتگوی تلفنی و ... از خدمات دپارتمان پشتیبانی بهرمند شود.

 

بکاپ گیری سرویس ها:

با توجه به اهمیت بکاپ گیری در تمام سرویس ها میتوان یکی از نقاط قوت سرویس های ویندوزی را پلان های بکاپ این سرویس ها بر شمرد از آنجا که در سرویس های ویندوزی میتوان بکاپ سرویس بکاپ جداگانه از بکاپ کنترل پنل تعریف نمود همین موضوع باعث افزایش ضریب اطمینان این سرویس ها میگردد خرید سرور مجازی ایران همچنین کاربر میتواند علاوه بر پلان های بکاپ موجود در هاست به صورت جداگانه اقدام به خرید سرویس بکاپ نمایند.