سفارش تبلیغ
صبا ویژن

windowshost

هاست ویندوز چیست و همه چیز درباره ی خرید هاست ویندوز

جهت خرید هاست ویندوز ابتدا باید شناختی نسبت به آن پیدا کنیم. برای بدست آوردن این شناخت در ادامه توضیحاتی نسبت به هاست ویندوز و چرایی استفاده از ان داده می شود:

زمانیکه می خواهید انتخاب کنید کدامیک از سرویس های میزبانی مناسب تجارت شماست، شما دو گزینه اصلی در خرید هاست اشتراکی دارید: میزبانی ویندوز و میزبانی لینوکس. اگر اطلاعات دقیقی راجع به انتخاب این دو نوع میزبانی وب ندارید ، این امکان وجود دارد که از ابتدا تصمیم اشتباهی بگیرید و در آینده با مشکل مواجه شوید.

برای اینکه وب سایت شما درست کار کند نیاز به اطلاعات درستی در مورد انتخاب سرویس میزبانی دارید.ما برای کمک به تصمیم گیری بهتر شما جهت انتخاب سرویس میزبانی مناسب این راهنما را قرار دادیم تا نسبت به اینکه سرویس ویندوزی چیست و چرا باید از هاست ویندوز استفاده کنید و به دنبال چه نوع سرویس ویندوزی در شرکتهای ارائه دهنده سرویس میزبانی باشید آگاهی پیدا کنید.

 هاست ویندوز

هاست ویندوز چیست؟

هاست ویندوز، میزبانی وب سایتی است که از سیستم عامل ویندوز و ابزار و نرم افزارهای ویندوزی استفاده می کند. از آنجا که رایج ترین گزینه های میزبانی وب روی لینوکس کار می کند ، معمولاً می توانید فرض کنید که هر زمان که یک شرکت میزبانی وب پلانی  را مشخص نکند که  میزبانی ویندوز است ، ان پلان میزبان لینوکس است.اما اگر شما مالک وب سایتی هستید که دارای ویژگهای خاصی است که در ادامه توضیح داده می شود ، میزبانی سرور ویندوز انتخاب بهتری است و مهم این است که طرحی را جستجو کنید که ویژگی های خاصی  که در آن وجود دارد را فراهم کند.

در صورتیکه سایت شما با استفاده از زبان ASP طراحی شده، و یا از دیتابیس MSSQL استفاده می‌کند، خرید vps همینطور اگر تمایل دارید  سایت تان بر روی وب سرور IIS مایکروسافت راه ‌اندازی شود، شما نیاز به خرید هاست ویندوز دارید.

لذا چرایی استفاده از سرویس هاست ویندوز به موارد اشاره شده در پارگراف قبلی بر می گردد که باید در زمان خرید هاست ویندوزی در نظر گرفته شود.در نظر داشته باشید، برخی از شرکت­های میزبانی، سرویس­های ویندوزی ارایه می­‌کنند که قابلیت پیشتیبانی از سایت­های تحت PHP را نیز دارند.

برای داشتن یک حضور موفق در وب، باید از یک ارائه دهنده میزبانی وب کمک بگیرید. همه ما می دانیم که میزبانی وب سایت خدماتی است که برای ذخیره اطلاعات ، تصاویر ، فیلم یا هر پرونده ای که به راحتی از طریق اینترنت قابل دسترس باشد است که سیستم آنلاین را در اختیار کاربران قرار می دهد.بنابراین برای به دسترسی به وب سایت خود ، خدمات میزبانی با کیفیت همان چیزی است که شما در واقع به آن احتیاج دارید. بدیهی است ، همه ما می خواهیم ارائه دهنده خدمات میزبانی وب را انتخاب کنیم که راه حل های میزبانی با کیفیت بالا را ارائه  دهد ، اما بیشتر مردم در انتخاب یک سرویس میزبانی مناسب دچار ابهام و یا اشتباه می شوند. یعنی هاست ویندوز و یا میزبانی وب لینوکس.

http://windowshost.parsiblog.com/Posts/11/ 

 

 در اینجا مختصراً توضیحاتی درباره خرید هاست ویندوز ارائه می شود. 

ویندوز راهکاری است که توسط مایکروسافت طراحی شده است . ما همچنین این واقعیت را می دانیم که بیشتر برنامه های وب که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند مبتنی بر ویندوز هستند و از این رو بیشتر توصیه می شود.

هاست ویندوز به هر برنامه کاربردی مایکروسافت اجازه می دهد تا بطور ساده و موثری با یکدیگر ادغام شوند و کار کنند .خرید میزبانی ویندوز به طور کلی به کاربرانی که مایل به ایجاد یک وب سایت با استفاده از چارچوب ASP.NET هستند توصیه می شود. این سرویس میزبانی وب به توسعه دهنده این امکان را می دهد که یک وب سایت را به همراه سایر برنامه ها به راحتی در محیط ASP.NET میزبانی کند.

خرید هاست ویندوز

ویندوز محبوب ترین سیستم عامل جهان است. نسخه فعلی سیستم عامل به تنهایی بیش از 400 میلیون کاربر دارد و برخی تخمین ها مبنای کل کاربر را بیش از 1 میلیارد نفر قرار می دهد. سیستم ویندوز کاربر پسند است و استفاده از آن برای میلیون ها نفر در سراسر جهان ساده است.

اما برای هرکسی که قصد استفاده مستقیم از رابط کاربری سرور را داشته باشد ، خرید هاست ویندوز ایران تجربه کاربری بسیار شهودی تری نسبت به رابط کاربری لینوکس ارائه می دهد.

برای بسیاری از مشاغل ، این دلیل اصلی خرید هاست ویندوز است که اگر مشاغل شما به تعدادی ابزار دیگر ویندوز وابستگی دارد ، پس خرید میزبانی ویندوز که با سایر نرم افزارها و راه حلهای دیگر سازگاری داشته باشد ،کار شما را آسان تر خواهد کرد.

حال بهتر است در مور بهترین هاست ورد پرس بدانید مقاله لینک شده را مطالعه بفرمایید .

مزایای خرید هاست ویندوز

از مزایای خرید هاست ویندوزی  یکپارچه سازی سرویس  ، سطح بالای امنیت ، سازگاری برنامه ها و نقطه کنترل تنها برخی از مشهورترین مزایای آن است.میزبانی وب سایت ویندوز برای برنامه های ASP.NET ایده آل در نظر گرفته شده است ، که به کاربران امکان می دهد یک وب سایت پویا بسازند و آن را نیز کاربر پسند کنند.سازگاری با برنامه های Microsoft یکی دیگر از مزایای هاست ویندوز است.

وقتی صحبت از پشتیبانی دیتابیس است ، ثابت شده است که هاست ویندوز بسیار بهتر از گزینه های دیگر است. برای سرورهای پایگاه داده مانند MSDE ، MSSQL ، پلت فرم ویندوز یکپارچگی کامل را ارائه می دهد. هاست ویندوز همچنین در مقایسه با سایر سیستم عامل ها عملکرد بهتری را ارائه می دهد. حتی در لودینگ زیاد سرورها پایدار باقی می مانند.

 همچنین خرید هاست ویندوز برای شما مناسب است اگر تجارت شما از Microsoft Exchange برای سرور ایمیل شرکت  و از Microsoft Sharepoint برای مدیریت پروژه و همکاری تیم شما استفاده می کند.

از ویژگی های برتر سرویس هاست ویندوز این است که، اصولاً هرچه شغل شما به برنامه های ویندوز بیشتر وابسته باشد ، احتمالاً به میزبانی سرور ویندوز احتیاج دارید. همیشه می توانید اعتماد کنید که بستر میزبانی وب شما با سایر برنامه های ویندوزی  شما سازگار خواهد بود. وبطور  قابل توجه ای  ، شما می توانید اعتماد کنید که هر زمان که سیستم عامل و برنامه های مرتبط شما به روزرسانی شوند ، دیگر لازم نیست نگران از دست دادن عملکرد سایر برنامه های وابسته به آنها باشید زیرا همه چیز از همان ساختار ویندوزی تهیه شده است.

در بحث فروش هاست ویندوز ، امروزه اکثر تهیه کنندگان سرویس میزبانی ویندوز از ساختار CLOUD  برای نگهداری سرور هایشان استفاده میکنند.

سرویس های جدید هاست ویندوز ایران ، امروزه بر روی زیرساخت رایانش ابری میزبانی می شوند. این بدین معناست که وب سایتها به جای آنکه بر روی یک سرور نگهداری شوند بر روی سرورهای مختلف متصل به یکدیگر که به صورت ابر سرور درآمده اند میزبانی می شود .در روش سنتی میزبانی وب به دلیل اینکه منابع سرور بین وب سایتهای آن به اشتراک گذاشته می شود، با افزایش ترافیک وب سایتها، سرعت و کارایی هر یک کاهش می یابد. همچنین با بروز اختلال فنی بر روی سرور میزبان، وب سایتهای میزبانی شده روی آن سرور تحت تاثیر قرار می گیرند.

در میزبانی ابری وب سایت به یک سرور متکی نخواهد بود و اگر یکی از سرورهای زیرساخت رایانش ابری مختل شود سایر سرورهای موجود در ابر سرور به جای آن سرورعمل نموده و مانع از بروز قطعی می گردند.

هاست ویندوز ایران

بهترین هاست ویندوز

میزبانی ویندوز ایران که یکی از بهترین هاست ویندوز می باشد و کلیه سرویس های میزبانی شده در داخل کشور به دلیل استفاده از بستر داخلی (دیتا سنترهای داخل ایران) و فواصل کم بین کاربران و سرور باعث پینگتایم پایین و سرعت بارگزاری بالاتر نسبت به سرویس های خارج کشور هستند که این مورد باعث شده در چند سال گذشته حجم زیادی از سایت های میزبانی شده بر روی سرورهای ایران قرار داشته باشند.

از ویژگی های بارز هاست ویندوز ایران می توان به سرعت بالا ،امنیت اطلاعات و عدم تحریم دولت های خارجی اشاره کرد. سرور مجازی ایران این هاست برای میزبانی وب سایت های دولتی،اداری،سازمانی توصیه می گردد.