سفارش تبلیغ
صبا ویژن

windowshost

همه چیز درباره ی هاست ویندوز ایران که بایستی بدانید.

    نظر

سرویس هاست ویندوز ایران

اگر شما از علاقه‌مندان به برنامه نویسی تحت وب باشید برای ایجاد وبسایت و یا برنامه خود چند گزینه برای انتخاب دارید. میتوانید برنامه خود را بر روی سیستم خود اجرا بفرمایید و سپس بر روی یک هاست تست بفرمایید و میتوانید در صورتی که از پورت خاصی استفاده نمی کنید بر روی یک هاست اشتراکی این کار را انجام دهید.

هاست اشتراکی که هاست ویندوز ایران  نوعی از آن می باشد از جمله انتخاب هایتان برای میزبانی پروژه وب سایت شما با سیستم عامل ویندوز می باشد و کمک می کند در صورتی که پروژه شما در مرحله مقدماتی قرار دارد این   امکان را فراهم می‌ سازد تا در هزینه های خود صرفه جویی لازم را داشته باشید.

شما میتوانید به خرید هاست اشتراکی و خرید هاست اختصاصی فکر کنید.اگر کاربران شما در داخل ایران هستند میتوانید سرویس هاست ویندوز ایران را انتخاب بفرمایید.

 

قیمت هاست ویندوز ایران

از جمله نکاتی که شما می توانید در هنگام خرید هاست ویندوز ایران مورد توجه قرار دهید قیمت آن بوده که با توجه به قیمت و باقی المان های فنی شما می توانید به یک تعادل میان قیمت و کیفیت خواهید رسید.  

با تحقیق بیشتر می توانید هاست ارزان را با کیفیت مطلوب تهیه نمایید. از دیگر المان های خرید هاست، نوع سیستم عامل می باشد. 

 اینکه شما برای پروژه خود احتیاج به خرید هاست اشتراکی دارید یا خیر و یا اینکه در هاست خریداری شده آیا احتیاج به دیتابیس دارید؟ 

 ممکن است برای پروژه خود نیاز دیتابیس MSSQL داشته باشید، توجه نمایید که این نوع دیتابیس فقط در سرویس میزبانی ویندوز ایران در دسترس است. 

از دیگر مزایای سرویس میزبانی ویندوز میتوان به قابلیت استفاده از ASP.NET اشاره نمود که فقط در هاست ویندوز در دسترس شما میباشد، بنابراین اگر در پروژه ( برنامه تحت وب یا وبسایت ) خود از ASP.NETاستفاده می نمایید شما باید حتما اقدام به خرید هاست ویندوزی ایران نمایید.

خرید هاست اشتراکی

 

از موارد دیگری که میتوانید در سرویس هاست ویندوز ایران توجه بفرمایید نسخه سیستم عامل و برنامه های ارایه شده بر روی هاست می باشد که پیشنهاد میگردد قیمت vps از نسخه های به روز شده استفاده گردد.

 در صورتی که مایل به استفاده از آخرین نسخه نمی باشید اطمینان حاصل بفرمایید که از نسخه های دارای پشتیبانی استفاده شود.

 تا در صورت کشف آسیب‌پذیری جدید این مشکلات امنیتی با استفاده از پشتیبانی ارایه شده توسط مایکروسافت قابل رفع ( Patch ) شدن باشند و خطرات کمتری اطلاعات شما را تهدید نماید.

مزیت هاست ویندوز ایران

چنانچه شما بخواهید از هاست ویندوز ایران استفاده نمایید میتوانید این هاست را با قیمت کمتری نسبت به مشابه خارجی تهیه بفرمایید و این مورد به دلیل قابلیت استفاده نرم افزار های کرک شده می باشد.

از موارد دیگر که قابلیت تامل دارد استوریج استفاده شده در سرور میباشد هر چه سرعت استوریج استفاده شده در  سرور بیشتر باشد شما میتوانید سرعت بیشتری را تجربه نمایید و سرویس بهتری را داشته باشید.

از دیگر موارد حائز اهمیت در خرید هاست اشتراکی توجه پورت ارایه شده بر روی سرور میباشد، در این مورد هر چه پورت سرور ظرفیت بالاتری داشته باشد شما در استفاده از هاست اشتراکی کمتر با مشکل رو به رو می شوید، به این معنا که اگر دامنه ها و سرویس های مشترک با شما بر روی سرور بیشتر باشد

 و بازدید لحظه ای این سایت ها به یکباره افزایش یابد سرویس ( دامنه ) شما با احتمال کمتری با مشکل روبه‌رو خواهد شد.

برای تهیه بهترین هاست ویندوزی ایران، اگر پورت ارائه شده بر روی سرور پورت گیگ باشد سرور مجازی ایران در نتیجه سرور شما میتواند با تعداد درخواست بیشتری در ثانیه رو به رو شود و پاسخگوی درخواست های بیشتری به صورت همزمان باشد، بالا بودن ظرفیت پورت شبکه به سرور این امکان را میدهد که در صورت مواجع شدن با حجو تقاضای بسیار زیاد در مدت زمان کم کارایی خود را از دست ندهد.

 این امر وقتی بشتر کارایی خود را نشان میدهد که ممکن است سرور با حملات DDoS مواجه می شود سرور شما مقاومت بیشتری در برابر این حملات از خود نشان میدهد.اگر سایت شما با موارد کندی در سرعت لود سایت یا مشکل لاگ آوت شدن کاربران مواجه گردد به احتمال بسیار زیاد مشکل سایت شما مشکل کندی سرعت می باشد.در این موارد که سایت شما احتیاج به افزایش منابع سرور داشته باشد شما میتوانید این افزایش منابع را در کمترین زمان انجام دهید.

پس با توجه به نکات گفته شده در این مطلب میتوان در خرید هاست به نکات زیر توجه نمود:

اگر بیشتر کاربران شما در ایران قرار دارند و شما میخواهید از امکانات شبکه دیتای ایران شامل ترافیک نیم بها سرعت بیشتر انتقال اطلاعات و پایداری شبکه انتقال اطلاعات استفاده بفرمایید میتوانید نسبت به خرید هاست ویندوز ایران اقدام بفرمایید تا بتوانید سرویس مناسبی را به کاربران خود ارائه بفرمایید.

از موارد دیگر میتوان به ظرفیت پورت سرور اشاره نمود اگر ظرفیت پورت سرور شما بیشتر از 100 Mbps باشد سرویس شما در مقابل درخواست های همزمان کارایی بیشتری خواهد داشت و همچنین در حملاتDDoS نیز میتواند مدت بیشتری به ارائه سرویس ادامه دهد.

به شما پیشنهاد می کنیم مقاله ی ما در مورد "هاست ویندوز 2012 کانادا چیست؟" مطالعه نمایید.